Διορισμός.. Ποιος διορισμός ?

Κάθομαι και διαβάζω τόσες μέρες για κάτι ΦΕΚ.. Για κάτι διορισμούς λέει.. Φίλων, αδερφών και μανάδων, λέει....
Καθίστε ρε μαλάκες.. Αριστερά δεν έχουμε ? Τι στον πούτσο γίνεται ? Τι διορισμοί συγγενών ?... ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ?! ΕΕΕΕΕΛΑ ΤΩΡΑ...


Ρε Ιάσονα.. Ρε φιλαράκι.. Καλά δεν ήσουν εκεί με το ΡΑΠ ? Τι τα θες τώρα μωρέ τα πολιτικά... Καλά δεν έγραφες τις μαλακιούλες σου ? Πέρναγε και δημιουργικά η ώρα σου...
Τωρα η ώρα σου περνάει, γράφωντας πάλι, αλλά στο διαδίκτυο... Σε Sites εννοώ..

Που σαι... Έκατσα ψηλέ μου και το διάβασα όλο.. Δεν κατάλαβα Χριστό..
Είναι σα να σε ρωτάω "τι κάνεις ?" και να μου απαντάς, "12:45"

Για να το πάρουμε από την αρχή.
Βγήκανε τα ΦΕΚ, που ο κάθε ένας θα μπορούσε να ψάξει και να διαβάσει στο διαδίκτυο.. Είναι γνωστό αυτό.. Αλλά αντί να μπούμε στον κόπο και να τα ψάξουμε εμείς (προφανώς όμως κάποιοι να το έψαξαν) τα δημοσίευσε ο Αναστασιάδης, που κατά την προσωπική μου άποψη, ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ, γιατί εδώ που τα λέμε αυτή είναι η δουλειά του, να ψάχνει, να βρίσκει και να ενημερώνει και βγαίνεις εσύ και απαντάς, τι ? ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ? Τουλάχιστον βγες και πες κάτι ουσιαστικό. Δε θέλουμε το οικογενειακό σας βιογραφικό.. Θέλουμε να απαντήσεις, πως και γιατί.. "Μάγκες η φάση έχει έτσι και τα πράγματα έτσι" Τέλος. Δε διάβασα σε κανένα σημείο μέσα στο κείμενο, ότι αυτά που βγήκαν στη φόρα είναι ψέματα. Διάβασα μόνο για ιστορίες παππούδων, ανταρτών, της αριστεράς και πάει λέγοντας... Αυτό με τους διορισμούς όμως, που κολλάει ? Για ποιο λόγο βγήκες και απάντησες, ξαναρωτάω ?

Και εμένα ο παππούς μου αντάρτης ήταν. Και μάλιστα τα αδέρφια του εκτελέστηκαν..που είναι η θέση μου ? Βάλε με έστω και με σύμβαση δε με νοιάζει.. Αλλά αισθάνομαι ότι αδικούμαι κάπου και εγώ.. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΙΣΤΟΡΙΑ ΙΑΣΟΝΑ. *κυλάει ένα δάκρυ*

Και για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα ένα-ένα... Στα αρχίδια μου το "Πρώτο Θέμα".
Το Πρώτο Θέμα το σιχάθηκα από την ημέρα που έσκασε με πρωτοσέλιδο τον Φύσσα, καπάκι μετά το φονικό.
Το ανεβάζω για να θυμηθούμε όλοι εκείνη τη γαμημένη μέρα. Η απόδειξη πως μπροστά στα λεφτά τα γράφουμε όλα στον πούτσο μας.


Τσέκαρε το σλόγκαν.. Δεν ξεχνώ τον φασισμό...
Ασχολίαστο..

Είσαι ωραίος ρε Θέμο Αναστασιάδη..

Τέλος πάντων. Τα ίδια σκατά τρώγαμε, τα ίδια συνεχίζουμε να τρώμε.
Τα ίδια ακούγαμε, τα ίδια ακούμε και τώρα με διαφορετικές λέξεις κάθε φορά.

Δεν αλλάζει τίποτα. Η ελπίδα δεν ήρθε. Η ελπίδα δεν θα έρθει. Η ελπίδα γαμιέται για ένα 20ρικο κάπου στη Φυλής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου